Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Telefonsarunas etiķete', 1.
  • Конспект 'Telefonsarunas etiķete', 2.
Фрагмент работы

Prasme lietot telefonu lietišķos kontaktos ir svarīga. Mūsdienu straujajā laikmetā telefons ir viens no svarīgākajiem, ērtākajiem un ātrākajiem sakaru līdzekļiem. Efektīva telefona izmantošana ir viena no būtiskākajām firmas tēla veidošanas sastāvdaļām. Darbinieku prasme uzturēt telefona sarunu veido iestādes reputāciju.
Teorētiski visi piekrīt tam, ka saruna pa telefonu, tāpat kā ārējais izskats, bieži nosaka mūsu saskarsmes rezultātu ar cilvēkiem. Taču praktiski tikai dažās iestādēs nopietni pievērš uzmanību tam, kas, ko un kā atbild un runā pa telefonu. Šī paradoksālā situācija veidojas tāpēc, ka vairākums cilvēku telefonsarunu uzskata par kaut ko ļoti vieglu. Telefons ir mūsu ikdienas dzīves sastāvdaļa, tā lietošanai it kā nav vajadzīgas speciālas iemaņas vai zināšanas. …

Коментарий автора
Atlants