Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.11.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 1.
  • Эссе 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 2.
  • Эссе 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 3.
  • Эссе 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 4.
  • Эссе 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 5.
  • Эссе 'K.G.Junga "Psihoterapijas mērķi"', 6.
Фрагмент работы

Mūsuprāt K.G.Jungs ir inteliģentākais un intelektuālākais no visiem psiholoģijas klasiķiem. Viņa uzskati neatspoguļo daudzu citu autoru iespējams pašmērķīgo vēlmi teoretizēt - standartizēt, klasificēt, tipizēt. Daudzviet psiholoģijā šī tieksme vai tendence ir kļuvusi par apstākli, kas atrodas pretrunā ar psiholoģijas kā zinātnes nozīmīgāko izpētes objektu – individualitāti. Ar ko Jungs vienmēr saista interesi – viņš atvēl lielu daļu savos pētījumos neizzinātajam un iracionālajam, viņš dod priekšroku pieredzei un terapeitiskajiem faktiem nevis teorijai, viņš realizē savas ārstniecības metodes, rēķinoties ar X faktoru. Citiem vārdiem – Jungs strādā ar to informāciju, ko viņa rīcībā nodod pacients un tai ir dominējošā loma arī attiecībā pret jebkuru teoriju.…

Коментарий автора
Atlants