Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.10.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Презентация 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 1.
  • Презентация 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 2.
  • Презентация 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 3.
  • Презентация 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 4.
  • Презентация 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 5.
  • Презентация 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 6.
  • Презентация 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 7.
  • Презентация 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 8.
  • Презентация 'Uzņēmuma "Latvijas gāze" raksturojums', 9.
Фрагмент работы

Ārpuscenu konkurence (mārketinga aktivitātes, komunikācija)
Monopola uzņēmumiem nav nepieciešamas mārketinga aktivitātes, jo pats uzņēmums ir unikāls, tomēr ļoti bieži šādi uzņēmumi sponsorē „skaļus” pasākumus.
AS „Latvijas Gāze” sponsorē daudz dažādus pasākumus, kā piemēram, LG ir Latvijas vīriešu un sieviešu basketbola izlases partneris, Latvijas Nacionālās operas patrons un Latvijas Olimpiskās komitejas sponsors.

Barjeras
Jaunu uzņēmumu ienākšanu monopola tirgū ietekmē daudz un dažādas barjeras.
Runājot par Latvijas Gāzi,
tad citiem pārdevējiem nav iespējas iekļūt šajā tirgū, jo ir nepieciešami lieli kapitālieguldījumi, kas bieži vien ir nelietderīgi (piemēram, gāzes vada izbūve, pazemes gāzes krātuves izveide u.tt.)

Atlants