Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.07.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Darbaudzināšanas process ģimenē', 1.
  • Конспект 'Darbaudzināšanas process ģimenē', 2.
  • Конспект 'Darbaudzināšanas process ģimenē', 3.
  • Конспект 'Darbaudzināšanas process ģimenē', 4.
  • Конспект 'Darbaudzināšanas process ģimenē', 5.
  • Конспект 'Darbaudzināšanas process ģimenē', 6.
  • Конспект 'Darbaudzināšanas process ģimenē', 7.
Фрагмент работы

Audzināšanu mēs saprotam kā mijiedarbību starp pieaugušo un bērnu, kas notiek sociālajā vidē. Bērns dzīvo mikrovidē – ģimenē, tā ir audzināšanas un mācīšanās vide, ko veido tuvākie ģimenes cilvēki ( vecāki, brāļi, māsas, vecvecāki), lietas, daba, fiziskā vide, audzināšanas līdzekļi. Bērns darbojoties šai vidē motivē pats sevi darbībai.
Audzināšana ģimenē ietver visus audzināšanas virzienus : intelektuālo, tikumisko, estētisko, fizisko, dzimumaudzināšanu, darbaudzināšanu – tie ir nesaraujami saistīti. Iespēju robežās ģimene, vecāki bērniem sniedz zināšanas par : dabu, tehniku, sabiedrību, profesijām, pašu bērnu. Vecāki veido radošās darbības pieredzi, izmantojot intelektuālās darbības prasmes, veido attieksmi : pret pasauli, cilvēkiem, pret dzīvi, pret sevi. …

Коментарий автора
Atlants