Оценка:
Опубликованно: 22.02.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Referāts par straumēšanas attīstību pasaulē', 1.
  • Реферат 'Referāts par straumēšanas attīstību pasaulē', 2.
  • Реферат 'Referāts par straumēšanas attīstību pasaulē', 3.
  • Реферат 'Referāts par straumēšanas attīstību pasaulē', 4.
  • Реферат 'Referāts par straumēšanas attīstību pasaulē', 5.
  • Реферат 'Referāts par straumēšanas attīstību pasaulē', 6.
  • Реферат 'Referāts par straumēšanas attīstību pasaulē', 7.
  • Реферат 'Referāts par straumēšanas attīstību pasaulē', 8.
  • Реферат 'Referāts par straumēšanas attīstību pasaulē', 9.
Фрагмент работы

Viss, sākot no tā, kā Netflix izlaiž savus televīzijas šovus, līdz iespējai automātiski atskaņot nākamo epizodi, ir paredzēts, lai skatītāji būtu "pieslēgti" pie ekrāniem. Izpratne par pārmērīgu skatīšanos ļauj labāk izprast jauno mediju vidi un ļauj mums sagatavoties nākotnei ar lielāku tehnoloģiju piesātinājumu. (Peterman 2019)
Kāda ir televīzijas nākotne? Mēs redzēsim, ka pašreizējās tendences turpina paplašināties. Nākamo piecu līdz desmit gadu laikā, apskatot datus, tiks izveidots vēl vairāk satura. Ļoti personalizēts nišas saturs tiks piegādāts tieši cilvēkiem, kuri to patiešām vēlas skatīties. Netflix jau eksperimentē ar interaktīvu saturu, kas ļauj skatītājiem izvēlēties savus piedzīvojumus. Mūsdienu straumēšanas pakalpojumu balsti - oriģināls saturs, personalizēti ieteikumi un uz datiem balstīti algoritmi - nākamajos gados tikai pieaugs. (Morgan 2019)
Televīzijas nākotne ātri mainās un parāda, kā klienti alkst personalizēta, ērta satura. Palielinoties datu iespējām un radot vairāk straumēšanas pakalpojumu, televīzijas nākotne būs atkarīga no klienta un ievērojami atšķirsies no pagātnes.
Manas noslēguma domas ir straumēšanas giganti konkurē ne tikai savā starpā, viņi konkurē ar jebkuru izklaides pieredzi, kas novērš skatītājus no viņu piedāvātajiem pakalpojumiem, piemēram, tādiem pieredzes uzņēmumiem kā ''Topgolf'' vai pat ''Airbnb'' pieredze, kas cilvēkus izved no mājas un liek darīt lietas prom no ekrāna. Mēs tagad atrodamies pieredzes ekonomikā, un, lai gan TV nākotne ir aizraujoša, iespējams, pieredzes un interaktīvā satura nākotne varētu būt vēl lielāka.

Коментарий автора
Atlants