Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.05.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 1.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 2.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 3.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 4.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 5.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 6.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 7.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 8.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 9.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 10.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 11.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 12.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 13.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 14.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 15.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 16.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 17.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 18.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 19.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 20.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 21.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 22.
  • Реферат 'Ražošana un peļņa pilnīgās konkurences apstākļos', 23.
Фрагмент работы

PILNĪGĀS KONKURENCES JĒDZIENS

Mikroekonomikā ir pieņemts nošķirt četrus tirgus modeļus (tos dēvē arī par konkurences modeļiem vai tirgus struktūrām):

1) Pilnīgā konkurence;
2) Monopolistiskā konkurence;
3) Oligopols;
4) Pilnīgais jeb tīrais monopols.

Šajā kursā mēs secīgi apskatīsim visus šos modeļus, taču sāksim ar vienkāršāko no tiem – ar tā saucamo pilnīgo konkurenci. Pārējie trīs modeļi, kuri neatbilst pilnīgās konkurences jēdzienam, tiek apvienoti nepilnīgajā konkurencē.

Pilnīgās konkurences tirgus ir absolūti brīvs tirgus. Tajā ir ļoti daudz pircēju un pārdevēju, un no viena paša dalībnieka šajā plašajā tirgū nekas nav atkarīgs. Lai sīkāk analizētu pilnīgās konkurences modeli, ir jāvienojas par šādām šī tirgus pazīmēm:…

Коментарий автора
Atlants