-
Izglītības psihologa asistents
Отчёт по практике30 Педагогика, Психология, Социальная работа
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | ||
1. | Prakses vietas raksturojums | |
2. | Jelgavas 3. pamatskolas izglītības psihologa amata apraksts | |
3. | Vecāku konsultēšana | |
4. | Iegūto datu apraksts pētāmā izpētē | |
5. | Treniņš | |
5.1. | Izmantoto metožu apraksts | |
5.2. | Respondentu apraksts | |
5.3. | Procedūras apraksts | |
5.4. | Rezultātu apraksts | |
Nobeigums | ||
Diskusija | ||
Izmantotā literatūra |
Praksi nolēmu taisīt Jelgavas 3. pamatskolā, sakarā ar to, ka esmu ieinteresēta skolas psihologa darbā un kādreiz, iespējams, būšu skolas psihologs. Prakses laikā vēlējos uzzināt vai šis ir tas darbs, kuru es vēlos darīt nākotnē. Tā kā man ļoti patīk darba ar bērniem, tad nolēmu par prakses vietu izvēleties pamatskolu, kur mācās bērni no 1.- 6. klasei.
Mērķis: Iegūt iemaņas un prasmes treniņa organizēšanā un vadīšanā;
Iegūt darba iemaņas un prasmes kā psihologa asistents.
Uzdevumi:
Iegūt iemaņas treniņa organizēšanā;
Iemācīties praktiski realizēt treniņa programmu;
Pilnveidot pētījums un psihodiagnostikas profesionālās prasmes un iemaņas;
Pilnveidot konsultēšanas profesionālās prasmes un iemaņas;
Papildināt iemaņas datu apstrādē un analīzē, atskaites noformēšanā.
Prakses norises vieta:
Jelgavas 3. pamatskola
Prakses ilgums:
8 nedēļas (12 stundas nedēļā)
Supervīzors un prakses vadītājs:
Daina Zariņa
Prakses laikā tiks pielietotas dažādas metodikas, kuras pielieto skolas psihologs bērnu izpētei.…
Šī ir 4. kursa prakses atskaite (atbilstoša Augstskolas 4. kursa līmenim) "Izglītības psihologa asistents", kurā ir iekļauta arī treniņa novadīšana grupā (sākumskolas klasē). Treniņa ilgums (8 stundas), kur aprakstīti izmantotie uzdevumi un spēles, kā arī novērojumi un secinājumi. Darba saturs:Ievads;Prakses vietas raksturojums;Izglītības psihologa amata apraksts;Vecāku konsultēšana;Iegūto datu apraksts pētāmā izpētē;Treniņš;Izmantoto metožu apraksts;Respondentu apraksts;Procedūras apraksts;Rezultātu apraksts;Nobeigums;Diskusija;Izmantotā literatūra;Pielikums(rezultāti,pašvērtējuma lapa) Mērķis: Iegūt iemaņas un prasmes treniņa organizēšanā un vadīšanā;Iegūt darba iemaņas un prasmes kā psihologa asistents. Uzdevumi: • Iegūt iemaņas treniņa organizēšanā; • Iemācīties praktiski realizēt treniņa programmu; • Pilnveidot pētījums un psihodiagnostikas profesionālās prasmes un iemaņas; • Pilnveidot konsultēšanas profesionālās prasmes un iemaņas; • Papildināt iemaņas datu apstrādē un analīzē, atskaites noformēšanā. Saņemtā atzīme 9 (prakse), 9 (treniņš)
