Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Образец документа 'Adopcija un aizbildnība', 1.
  • Образец документа 'Adopcija un aizbildnība', 2.
  • Образец документа 'Adopcija un aizbildnība', 3.
  • Образец документа 'Adopcija un aizbildnība', 4.
  • Образец документа 'Adopcija un aizbildnība', 5.
  • Образец документа 'Adopcija un aizbildnība', 6.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  ADOPCIJAS UN AIZBILDNĪBAS JĒDZIENS UN BŪTĪBA   
2.  ADOPCIJAS UN AIZBILDNĪBAS KĀRTĪBA   
2.1.  Adopcijas kārtība   
2.2.  Aizbildnības kārtība   
3.  AIZBILDŅA PIENĀKUMI, TIESĪBAS UN ATBILDĪBA   
3.1.  Aizbildņa pienākumi   
3.2.  Aizbildņa tiesības   
3.3.  Aizbildņa atbildība   
4.  BĀRIŅTIESAS KOMPETENCE UZ AUDŽU VECĀKIEM   
4.1.  Bāriņtiesas pienākumi attiecībā uz audžu vecākiem   
4.2.  Bāriņtiesas tiesības attiecībā uz audžu vecākiem   
  Nobeigums   
Фрагмент работы

Tā ir iespēja ne tikai dot, bet arī pretī gūt mīlestību, uzticību un paļāvību. Ikviens vēlas būt vajadzīgs, piederīgs - iespējams arī Tu sirdī jau kādu laiku lolo vēlmi piepildīt kāda bērna ilgas pēc ģimenes. Protams, adopcija ir arī atbildīgs un racionāli pamatots lēmums nevis emocionāls mirkļa vājums ar vēlmi kādam palīdzēt. Jo skaidrs ir tas, ka adoptēts bērns kļūst par pilntiesīgu ģimenes locekli uz mūžu.11
Latvijā visu laiku maina likumus, lai pamestajiem bērniem būtu arī, kas par viņiem rūpējās un mīl Portfolio darba problēma.
Portfolio darba mērķis ir analizēt adopcijas un aizbildniecības noteikmus, konstatēt problēmas un ieteikt risinājumu
Lai sniegtu portfolio darba mērķi, autors izvirza sekojošus uzdevumus:
• Noskaidrot Adopcijas un aizbildnības jēdzienu un būtību;
• Izpētīt un analizēt aizbildņa pienākumus, tiesības un atbildību;
• Izpētīt un analizēt bāriņtiesas kompetenci uz audžu vecākiem.
Objekts: Valsts un vecāku tiesiskās attiecības adopcijas un aizbildnības jomā.
Priekšmets: Adopcijas un aizbildniecības tiesikais regulējums.
Darbā tiek izmantoti Latvijas un ārvalstu normatīvie akti, civillikumi, bērnu tiesību aizsardzības likums, deduktīvā metode, vēsturiskā metode, kvalitatīvā metode, analizēšanas metode, aprakstošā metode.
Portfolio darba hipotēze - likumos Latvijas iedzīvotāji var redzēt, ka bāreņu tiesības ir uz aizgādniecību.

Коментарий автора
Atlants