Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.08.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Krievu modernisms kinomākslā. Sergejs Eizenšteins un neobaroks kinomākslā. Filma', 1.
  • Конспект 'Krievu modernisms kinomākslā. Sergejs Eizenšteins un neobaroks kinomākslā. Filma', 2.
  • Конспект 'Krievu modernisms kinomākslā. Sergejs Eizenšteins un neobaroks kinomākslā. Filma', 3.
  • Конспект 'Krievu modernisms kinomākslā. Sergejs Eizenšteins un neobaroks kinomākslā. Filma', 4.
  • Конспект 'Krievu modernisms kinomākslā. Sergejs Eizenšteins un neobaroks kinomākslā. Filma', 5.
Фрагмент работы

Sergejs Eizenšteins pie filmas „Ivans Bargais” sāka strādāt 1941.gadā. Tā bija plānota kā triloģija, bet mūsdienās apskatāma kā diptihs. Eizenšteina sākotnējais plāns bija radīt ar jau iepriekš noteiktu koncepciju, kas aplūkoja Ivana Bargā valdīšanu kā caurcaurēm progresīvu. Sākotnēji režisors pilnībā atbalstīja šo ideju, bet vēlāk, izpētot dažādus vēstures avotus, nonāca pie secinājuma, ka filmas ideja tomēr ir jāmaina un progresīvie valstiskie centieni ir viltoti. Eizenšteins vēlējās veidot filmu tā, lai izskaidrotu Ivana Bargā izdarības un liktu cilvēkiem aizdomāties par izlieto asiņu jēgu, nevis lai attaisnotu Bargā izdarības. …

Коментарий автора
Atlants