Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 1.
  • Реферат 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 2.
  • Реферат 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 3.
  • Реферат 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 4.
  • Реферат 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 5.
  • Реферат 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 6.
  • Реферат 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 7.
  • Реферат 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 8.
  • Реферат 'Atmiņa, tās veidi un pamatprocesi. Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Atmiņas veidi    4
2.  Atmiņas pamatprocesi    5
3.  Loģiskās un mehāniskās iegaumēšanas īpatnības pirmskolā un pamatskolā    6
4.  Aizmiršanas likumsakarību pētīšana    7
  Secinājumi    8
  Literatūras saraksts    9
Фрагмент работы

Secinājumi
• Atmiņu var iedalīt četros veidos – pēc saglabāšanas veida, pēc saglabāšanas ilguma, pēc cilvēka aktivitātes iegaumējot, pēc iegaumētās informācijas specifiskuma.
• Atmiņas pamatprocesos ietilpst iegaumēšana, atpazīšana, aizmiršana, reproducēšana, saglabāšana un atcerēšanās. Katrs norit pēc savām likumībām, tomēr cieši saistīti un atkarīgi viens no otra.
• Loģiskā iegaumēšana ir saistīta ar domāšanu un runu, bet mehāniskā iegaumēšana ir saistīta ar loģiski nesaistītu informāciju.
• Pirmskolas vecuma bērniem svarīga ir loģiskā iegaumēšana, jo bērns izzina pasauli, kas liek viņam domāt un loģiski izprast lietu kārtību, bet pamatskolā tiek izmantota mehāniskā iegaumēšana, kas bērnam ļauj apgūt vielu, kas var savā starpā nebūt saistīta.
• Aizmiršana ir pretējs process saglabāšanai. Tā ir nespēja kaut ko atcerēties vai arī nepareiza atcerēšanās - to, kas tiek iegaumēts, tiek nomainīta ar kaut ko tam līdzīgu.

Коментарий автора
Atlants