-
Produktu izvietošana - juridiskais aspekts
Реферат15 Компьютеры, программирование, электроника, Социология, Право
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Ievads | 3 | |
| 1. | Produktu izvietošanas juridiskie aspekti un iespējamie risinājumi/ sodi | 4 |
| 2. | Tiesību akti un to piemērotība influenseru darbībai | 7 |
| 3. | Influenseres uzskati un sociālā medija, Instagram, izpēte | 8 |
| 4. | Iespējas kā neuzkrītoši un vienkārši sabiedrībai paziņot par izvietoto reklāmu sociālajā medijā | 9 |
| 5. | Influenseru sodāmība un veidi kā izvairīties no soda saņemšanas | 10 |
| 6. | Aplūkot informāciju par pēdējā gadā sodītajiem influenceriem par juridisko aspektu neievērošanu | 11 |
| Secinājumi | 13 | |
| Izmantotie informācijas avoti | 14 |
Secinājumi
Darba autore secina, ka sodu piemērošana influenceriem par nelikumīgu ierakstu veidošanu ir pieļaujama un attiecīgi precīza. Produktu izvietošana sociālajos medijos ir vienkārša reklāma, tomēr ir jāseko līdzi likumos noteiktajai kārtībai kā to pareizi darīt.
Produktu izvietošana ir sarežģīts process, lai tas būtu likumīgi gan produkta izvietotājam, gan produkta zīmola īpašniekam ir jābūt lietas kursā par produkta izvietošanas likumiem. Influenceru neuzmanība ir viens no aspektiem kādēļ tiek piemēroti sodi, proti, ja pats influenceris nepaziņo par reklāmu vai attiecīgo veidu kā produktu ieguva, tad satura veidotājam pašam ir jāuzņemas atbildība.
Produktu izvietošanu reglamentē daudz likumu, attiecīgi, viens likums papildina otru veidojot vairāku likumu ķēdi, kas paplašina iespēju kļūdīties produktu izvietošanas sfērā.
…
Produktu izvietošana nereti saistās ar precēm lielveikalos, tomēr mūsdienās ir daudz, dažādi veidi kā tirgot, prezentēt un pastāstīt par kādu preci. Sortimentu ziņā precēm un produktiem nav gala, to ir daudz un katrs var atrast sev nepieciešamo produktu.















