2000–2010 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Latvijas balzāms | 4 |
3. | Uzņēmuma darbības politika | 5 |
4. | Vēsture | 7 |
5. | Latvijas balzama iecienītākās markas | 9 |
6. | Zīmols | 10 |
7. | Aptaujas anketas rezultāti | 13 |
8. | Pielikums | 24 |
9. | Izmantotā literatūra | 27 |
Es izvēlējos rakstīt par a/s Latvijas balzāma zīmolu un uzņēmumu. To izvēlējos tādēļ, ka mani tas ļoti ieinteresēja. Īsti nezināju ko ražo a/s Latvijas balzāms! Taisot šo darbu es uzzināju daudz, peimēram, to ka a/s Latvijas balzāma sortiments ir ļoti plašs un sortimentā ietilpst pat tādi alkoholiskie dzērieni, kādus es nemaz nevarēju iedomāties piederot a/s Latvijas balzāma uzņēmumam.
Latvijas balzāms ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijas valstīs un modernākā alkohola ražotne Latvijā.
Latvijas tirgū Latvijas balzāms pārdod 43 % no visiem realizētajiem alkoholiskajiem dzērieniem. Tā ir visplašākā spektra alkoholisko dzērienu ražotne, kur top gan stiprie, gan arī vieglie alkoholiskie dzērieni. Pašlaik uzņēmums ražo ap 100 dažādu nosaukumu dzērienus, kurus pārdod gan vietējā tirgū, gan eksportē uz Lielbritāniju, Vāciju, Itāliju, ASV, Ukrainu, Skandināvijas valstis, Lietuvu, Krieviju, Dāniju, Baltkrieviju, Igauniju, Slovēniju, Norvēģiju, kā arī uz Meksiku un Japānu.…
darbaa ir par uznjemuma darbiibu,mazliet vesturi,zimolu un arii aptauja kas tika veikta lai aptaujaatu cilveekus un uzzinaatu vinju domas