Оценка:
Опубликованно: 06.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Reformpedagoģojas būtība un virzieni', 1.
  • Эссе 'Reformpedagoģojas būtība un virzieni', 2.
  • Эссе 'Reformpedagoģojas būtība un virzieni', 3.
  • Эссе 'Reformpedagoģojas būtība un virzieni', 4.
  • Эссе 'Reformpedagoģojas būtība un virzieni', 5.
Фрагмент работы

Mācību metožu pilnveide
Džons Djūlijs- viņš izstrādāja zinātniskās pētniecības teoriju un izmantoja to sabiedriskās dzīves jomās. Viņš bija projekta metodes ieviesējs. Pretstatot vecajai skolu sistēmai, viņš saka ”mācīt darot”, t.i., lai zināšanas iegūtu no praktiskās darbības.
Darba skolu mērķis- stundu uzlabošana.
Pāvels Blonskis izstrādāja “projektu skolu’. Tajā uzsvērts rūpnieciskā darba izglītojošā vērtība.
Mācību procesā jāorientējas uz brīvas, humānas, atbildīgas personības pašattīstību, skola akcentē audzēkņu vajadzības, gatavību dzīves darbībai, attīsta prasmes sadarboties ar citiem –tā domā K Rodžers.

Коментарий автора
Atlants