Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.09.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Auditorijas jēdziens. Auditorijas izveidošanās likumsakarības', 1.
  • Конспект 'Auditorijas jēdziens. Auditorijas izveidošanās likumsakarības', 2.
  • Конспект 'Auditorijas jēdziens. Auditorijas izveidošanās likumsakarības', 3.
  • Конспект 'Auditorijas jēdziens. Auditorijas izveidošanās likumsakarības', 4.
  • Конспект 'Auditorijas jēdziens. Auditorijas izveidošanās likumsakarības', 5.
Фрагмент работы

„Brokastu televīzijas ” vadītāja loma:
Pamata modelis „Brokastu televīzijai” nav pārvarēt plūsmas fragmentāciju, bet gan veidot plšutošu segmentāciju. Tieši tāpēc ļoti būtiska ir pārraides vadītāja autoratīvā loma. Labs vadītājs spēj veikli pielāgoties plūsmai, respektīvi, sarunas vai stāstījuma tematam, lai arī kāds tas būtu. Vadītājam ir jābūt skatītājam patīkamam, viņam ir jāprot sapratsies ar auditoriju, izvēloties atbilstošu vizuālo tēlu, leksiku, humora izjūtu.
„Brokastu televīzijas” prakse ir iecienīta arī Latvijā. Pēmēram LTV1 katru rītu no plkst 06:45- 08.30 tiek translēta informatīvi izklaidējoša rīta programma „Labrīt, Latvija!” ; LNT ik rītu no plkst 07:00 līdz 09:00 tiek raidītas „900 sekundes”, rīta programma, kas informē skatītāju par pēdējām aktualitātēm; savukārt, LTV7 no plkst 06:45 līdz 07:40 tiek raidīta programma krievu valodā „Rīts ar Natāliju Ābolu”.
Šīs programmas būtiski neatšķiras no augstāk pieminētajām ārvalstu programmām. Protams, atšķirīgas ir tādas nianses kā tēmu aktualitāte. Bet ideja ir tā pati- lauzt barjeru starp informatīvu ziņu programmu un auditoriju. Mērķis ir satuvināt auditoriju ar programmu. Rezultātā padarot „Brokastu televīziju” par neatņemamu rīta sastāvdaļu.

Коментарий автора
Atlants