Оценка:
Опубликованно: 17.05.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Draudzība kā psiholoģijas jēdziens', 1.
  • Эссе 'Draudzība kā psiholoģijas jēdziens', 2.
  • Эссе 'Draudzība kā psiholoģijas jēdziens', 3.
Фрагмент работы

Draudzība ir svarīgs attīstības aspekts vidusskolā, kad daudz laika tiek veltīts sociālajām spēlēm un sociālās mijiedarbības prasmes kļūst arvien svarīgākas. Skolas vecuma bērni daudz laika pavada, mijiedarbojoties ar vienaudžiem, un tāpēc viņiem ir daudz iespēju attīstīt agrīnā bērnībā iegūtās draudzības prasmes. Bērni mēdz draudzēties ar cilvēkiem, kuri daudz līdzinās viņiem pašiem. Daži pētījumi liecina, ka starp draugiem ir lielāka līdzība īpašībās, kurām ir augsta reputācija. Piemēram, skolas vecuma zēni mēdz būt īpaši agresīvi draudzīgi. Bērni šajā vecumā kļūst arvien neatkarīgāki no vecākiem, un viņu attiecības ar draugiem var būt nedaudz mazāk atkarīgas no vecāku līdzdalības nekā pirmsskolas vecumā. Bērni var pavadīt vairāk laika kopā ar draugiem ārpus pieaugušo tiešas uzraudzības. Kopā ar vidējās bērnības sociālajiem un kognitīvajiem ieguvumiem laika pavadīšana kopā ar draugu var veicināt kopīgu tuvību, kas bieži izpaužas kā kopīgi noslēpumi un kļūst par draudzības noteicošo iezīmi šī vecuma bērniem.…

Atlants