Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 14.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 15.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 16.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 17.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 18.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 19.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 20.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 21.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 22.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 23.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 24.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 25.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 26.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 27.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 28.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 29.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 30.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 31.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 32.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 33.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 34.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 35.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 36.
  • Отчёт по практике 'Integrēto mācību prakse sākumskolā', 37.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Pirmā prakses nedēļa:    3
  Integrētās mācību nodarbības īsie konspekti:    4
  Latviešu valoda    4
  Matemātika    6
  Integrētās mācību nodarbības izvērstie konspekti:    7
  Dizains un tehnoloģijas    7
  Pašanalīzes jautājumi pēc vadītās integrētās mācību stundas:    13
  Dabaszinības:    14
  Pašanalīzes jautājumi pēc vadītās integrētās mācību stundas:    21
  Sociālās zinības:    22
  Pašanalīzes jautājumi pēc vadītās integrētās mācību stundas:    25
  Vizuālā māksla:    29
  Pašanalīzes jautājumi pēc vadītās integrētās mācību stundas:    33
Фрагмент работы

Pirmo nedēļu strādāju 2.klasē kā skolotāja palīgs ar klases skolotāja palīdzību iepazinu un izzināju:
1. Mācību materiāli, ko izmanto klasē:
• Mācību grāmata, Helmane, I., Dāvīda, A. (2013) Matemātika 2. klasei. Pirmā daļa., Otrā daļa., Jelgava: Lielvārds
• Mācību grāmata, Anspoka, Z., (2017) Latviešu valoda 2. klasei. Pirmā daļa., Otrā daļa., Jelgava: Lielvārds
• Mācību grāmata, Ansone, G., (2018) Dabaszinības 2. klasei. Pirmā daļa., Otrā daļa., Jelgava: Lielvārds
• Mācību grāmata, Pūrēns., V., (2021) Sociālās zinības 2. klasei.Raka
• https://soma.lv/ interaktīvās darbu lapas
• Rūtiņu, līniju burtnīcas

2. Skolēnu mācīšanās vajadzības:
• Zināt stundas mērķi- SR,
• Skolēni izvēlas idejas veidu kā strādāt stundā “Ideju zirneklis”,
• Priekšmetiskā darbošanās stundās.
• Sadarbība, atbalsts, palīdzība.

3. Skolēnu individuālās vajadzības:
• Klasē mācās skolēns ar mācīšanās traucējumiem, ar kuru papildus strādā skolā esošais logopēds, psihologs un ir piesaistīts skolotāja palīgs matemātikas un dabaszinības stundās. Skolēnam ir izveidots individuālais plāns, dots papildu laiks mācību stundās. Skolēnam ir nepieciešams arī liels atbalsts un palīdzība.
• No rītiem aptuveni 20min skolotāja vairāk pievēršas individuālajam darbam ar skolēniem.
• Klasē ir 19 skolēni, klase kopumā ir ļoti saliedēta un pozitīva. Divi no skolēniem ir nesen atnākuši, kuriem klases biedri palīdz vēl klasē iejusties un adaptēties.…

Коментарий автора
Atlants