Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Rotaļnodarbības konspekts matemātisko priekšstatu attīstībā', 1.
  • Конспект 'Rotaļnodarbības konspekts matemātisko priekšstatu attīstībā', 2.
Фрагмент работы

Kustību pauze:
Zaķis aicina visus bērnus uz kustību rotaļu : „Zaķi mājās pa ..”Bērni kustas pa telpu lecot kā zaķi. Kad skolotāja saka : „zaķi mājās pa 2”, bērni sastājas pa diviem utt.

Skolotāja rāda bērniem zaķa atnesto darba lapu. Bērniem ir jāizmēra attālums no zaķa mājas līdz lāča, vilka un lapsas mājām ar soļiem un jāuzraksta izmērītais attālums.
Pēc tam pārrunājam , kurš no meža dzīvniekiem dzīvo zaķim vistuvāk, kurš vistālāk.

Skolotāja rāda bērniem zaķa foto, tur zaķis ir attēlots tupot no sāniem, no muguras un skrienot. Bērniem pēc dotā parauga ir jāsaliek no ģeometrisko figūru komplektiem attiecīgais zaķa foto. Darba veikšanai bērni sadalās trijās grupās , kad darbs pabeigts , zaķis un bērni aplūko izliktos foto, salīdzina ar doto paraugu.
Skolotāja jautā vai mēs , bērni, esam veikuši zaķa dotos uzdevumus? ( Bērni..).
Zaķis pateicas bērniem par čakli veiktajiem uzdevumiem, uzslavē bērnus par vērīgumu un uzdāvina bērniem uzlīmes.

Коментарий автора
Atlants