Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 1.
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 2.
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 3.
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 4.
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 5.
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 6.
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 7.
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 8.
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 9.
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 10.
  • Конспект 'Spējas un dotības. Griba. Motivācija. Lēmuma pieņemšana. Vajadzības', 11.
Фрагмент работы

Def.Spējas ir to psihisko īpatnību un kvalitāšu individuālais kopums, kurš tai nodrošina konkrēta darbības veida apguves un izpildes precizitāti un ātrumu.
Lai gan cilvēka zināšanas un prasmes saistītas ar viņa spējām, viennozīmīgas sakarības starp tām nav: spējas raksturo cilvēka zināšanas raksturo cilvēka zināšanu un prasmju apgūšanas un pielietošanas procesu, bet pašas zināšanas un prasmes ir šī procesa rezultātu raksturojumi.

Spēju mērīšanas problēmas.

Atkarībā no tā, kam pētnieki, pētot spējas, vairāk pievērš uzmanību – procesam vai rezultātam, psiholoģijas zinātnē izveidojušās divas pieejas to mērīšanā.
Pirmā pieeja – spēju mērīšanu savos darbos pamatojis krievu zinātnieks Ļ.Vigotskis. Viņš izstrādājis ‘’tuvākās attīstības zonas teoriju’…

Коментарий автора
Atlants