Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.11.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 1.
  • Конспект 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 2.
  • Конспект 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 3.
  • Конспект 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 4.
  • Конспект 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 5.
  • Конспект 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 6.
  • Конспект 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 7.
  • Конспект 'Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā', 8.
Фрагмент работы

Temats – Jūra, ar to saistītās aktivitātes un dažādas īpašības vārdu atvasināšanas formas no lietvārdiem.
Mērķauditorijas raksturojums – Stundās piedalīsies 10 9.klases skolēni, vecumā no 14 – 15 gadiem.
Stundas mērķis – Motivēt skolēnus radoši domāt ar asociāciju metožu palīdzību, demokrātisku attieksmi un attīstīt prasmes skaidri noformulēt domas un īsi, koncentrēti tās izteikt.
Metodes mērķis
Sasveicināšanās, stundas mērķa, uzdevumu noskaidrošana – radīt skolēnos pārliecību, ka viņi zina, kas būs jādara un motivēt viņus plānot pašiem savu turpmāko darbību.
Domu kartes veidošana – motivēt skolēnus radoši domāt ar asociāciju metožu palīdzību.
Domu kartes rekonstruēšana – attīstīt rekonstruēšanas (konkrētajā gadījumā, pārrakstīšanas prasmi), rosināt atkārtot jau iepriekš darītas darbības.
Diskusija – rosināt skolēnus demokrātiski spriest par lietām, ievērojot grupas biedru domas un kompromisa ceļā nonākt pie kāda risinājuma.
Prezentācija – rosināt skolēnus uzstāties auditorijas priekša un koncentrēti, sadalot darba uzdevumus grupās prezentēt savas domas un padarīto.
Eseja – savu neizteikto domu “prezentācija”. Šai metodei konkrētajā gadījumā ir atgriezeniskās saites efekts.
Vēlamie rezultāti:
Skolēni izprot darba uzdevumus, stundas mērķi un to nepieciešamību;
Skolēni uzdevumus pilda, domājot radoši;
Skolēni diskutē un nonāk pie pamattēzēm, apmainoties domām ar klases biedriem;
Skolēni saprot, ka nav jāsteidzas un stundas galamērķis ir atkarīgs no viņu aktīvas darbības;
Skolēni koncentrēti un īsi prezentē savas domas;
Skolēni uzraksta savas personīgās domas esejā.…

Коментарий автора
Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Stundas plāns interaktīvās metodēs angļu valodā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/711687

Отправить

Э-почта отправлена.