Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Interaktīvās mācību metodes. Diskusija', 1.
  • Эссе 'Interaktīvās mācību metodes. Diskusija', 2.
Фрагмент работы

Interaktīvā mācīšanās ir izaicinājums gan skolēniem, gan skolotājam, jo notiek abu pušu mijiedarbība, pie tam ne tikai skolotājs – skolēns un skolēns – skolotājs, bet, kas pats svarīgākais, skolēns – skolēns. Interaktīvā mācīšanās veicina skolēnos patstāvīgas domāšanas un vērtēšanas iemaņas, veicina spēju uzklausīt un saprast citu cilvēku viedokļus, attīsta skolēnos spēju izmantot savu pieredzi un apgūt jaunas zināšanas, attīsta prasmi pašizglītoties, attīsta skolēnos drosmi atbildēt par savu viedokli un rīcību, attīsta prasmi loģiski strukturēt savas domas, tās formulēt un argumentēt..
Apskatot dažādus pieejamos materiālus par interaktīvajām mācību metodēm, nācās saskarties arī ar vairākām atšķirīgām to klasifikācijām un veidiem. Daudzas metodes bija pieminētas visos apskatītajos materiālos (diskusija, spēles, grupu vai komandu darbs), taču bija arī tādas, kuras bija minētas tikai atsevišķos sadalījumos („prāta vētra”, situāciju analīze, kooperatīvā mācīšanās, projekti). …

Коментарий автора
Atlants