Оценка:
Опубликованно: 27.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Divu literatūras avotu salīdzinošs izvērtējums', 1.
  • Конспект 'Divu literatūras avotu salīdzinošs izvērtējums', 2.
  • Конспект 'Divu literatūras avotu salīdzinošs izvērtējums', 3.
  • Конспект 'Divu literatūras avotu salīdzinošs izvērtējums', 4.
  • Конспект 'Divu literatūras avotu salīdzinošs izvērtējums', 5.
Фрагмент работы

Šim darbam – divu literatūras avotu salīdzinošam izvērtējumam izvēlējos tieši šos - Bērns kā individualitāte pirmsskolas izglītības iestādē un Bērns kā vērtība ģimenē un pirmsskolā tāpēc, ka pārējie piedāvātie materiāli vairāk apskatīja tieši bērna audzināšanas procesu, bet šīs divas grāmatas runā par bērna personību, individualitāti, kas man šobrīd likās interesantāk un priekš manis aktuālāk. Esmu sastapusies ar dažādiem audzināšanas, bērna rakstura veidošanas paņēmieniem (tieši tā – it kā neaizmirstot to, ka bērna raksturs savā ziņā jau ģenētiski ir gatavs”, bērnam piedzimstot, mēs tomēr bieži cenšamies to izveidot pēc sava prāta), un tāpēc bija tiešām interesanti lasīt, ko par to saka šo grāmatu autori – RPIVA Ģimenes un pirmsskolas pedagoģijas katedras docētāji un maģistranti.…

Коментарий автора
Atlants