Оценка:
Опубликованно: 04.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums uzņēmumā a/s "Reklāmdruka"', 1.
  • Реферат 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums uzņēmumā a/s "Reklāmdruka"', 2.
  • Реферат 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums uzņēmumā a/s "Reklāmdruka"', 3.
  • Реферат 'Patērētāju psihogrāfisko tipu raksturojums uzņēmumā a/s "Reklāmdruka"', 4.
Фрагмент работы

„Pašvaldību uzņēmēji” – šim klientu tips visbiežāk pasūta zīmogus, kalendārās gada grāmatas, veidlapas, vizītkartes, pildspalvas darbiniekiem, uzņēmuma plāksnes. Arī šis ir AS „Reklāmdruka” svarīgs pasūtītājs, jo kaut ko pasūtīt iegriežas samērā regulāri, arī uz svētkiem, labprāt, pasūta nelielas dāvanas un citus suvenīrus.
1.Privātpersonas. Šis klientu segments ieņem salīdzinoši mazu lomu, kā pasūtītājs, kas ir atlikušie 5%.
„Ikdienišķie” – šie ir pavisam parasti privātpersonu pasūtītāji. Viņi parasti pasūta dāvanas, krekliņus, krūzītes, lietussargus, dažreiz arī kādu interesantu zīmogu. Par cik dāvana ir kaut kas īpašs, tad galvenā šo pasūtītāju vērtība ir kvalitāte, lai apdrukātais ilgi saglabājas kā jauns. Tāpat arī viņus interesē cena, lai nebūtu pārāk dārgi. …

Коментарий автора
Atlants