Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Презентация 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 1.
  • Презентация 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 2.
  • Презентация 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 3.
  • Презентация 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 4.
  • Презентация 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 5.
  • Презентация 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 6.
  • Презентация 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 7.
  • Презентация 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 8.
  • Презентация 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 9.
  • Презентация 'Patērētājs kā konkurenci ietekmējošs faktors', 10.
Фрагмент работы

Patērētājs kā konkurences ietekmējošs faktors.
Objekts – Veikalu apmeklētāji

Mērķis – Noskaidrot patērētāja motivējošos faktorus, kas varētu ietekmēt mazo uzņēmumu konkurētspēju, Jelgavā.

Uzdevumi:

1) Aplūkot konkurenci no teorētiskā aspekta;
2)Eksperta viedokļa noskaidrošana;
3)Veicot pētījumu noskaidrot mazo veikalu konkurētspēju;
4)Apkopot iegūtos datus un veikt secinājumus.

Коментарий автора
Atlants