Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Didaktiskās pieejas izvērtējums. Komunikatīvā pieeja', 1.
  • Эссе 'Didaktiskās pieejas izvērtējums. Komunikatīvā pieeja', 2.
Фрагмент работы

Es domāju, ka šī pieeja ļoti veiksmīgi darbojas ar pirmsskolas vecuma bērniem, jo ir zināms, ka valoda jāsāk mācīties pēc iespējas agrāk. Tad arī te bērnam var iemācīt sarunvalodu (svešvalodu) vēl pirms viņš prot rakstīt un zina, kas ir gramatika. Pieaugot skolēna vecumam šo pieeju nevajadzētu izmantot kā pamatpieeju, jo svarīgi ir arī gramatika un tādas lietas. Taču šī pieeja noteikti ir labākā arī pieaugušajiem, kuri nezina svešvalodu, bet gatavojas braukt ceļojumā un vēlas mazliet pārzināt konkrēto svešvalodu.
Dažos gadījumos šī pieeja ir lieliska kā galvenā pieeja, tā ietver daudz pozitīvu emociju un ieinteresētību no skolēnu puses, taču skolās un augstskolās to nevajadzētu lietot kā pamatpieeju valodas apguvē.

Коментарий автора
Atlants