-
Prakses atskaite ķīmiskās tīrīšanas uzņēmumā
Отчёт по практике24 Домоводство, ремесленничество, Химия, Бизнес
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Par organizācijas saimniecisko darbību kopumā – uzņēmums Vivar Serviss SIA atrodas Rīgā; uzņēmumam ir neliels kolektīvs (6 cilvēki).
2. Uzņēmums pēta un apkopo jaunāko informāciju par uzņēmuma nozari.
3. Darbinieku trūkums nav liela problēma, jo uzņēmumā ir nepieciešama maza grupa darbinieku, tās nelielā izmēra dēļ. Darbinieku skaits ir pietiekošs, bet jāceļ to kvalifikācija.
4. Informāciju par klientiem uzņēmums ne tikai arhivē un uzglabā mapēs, bet arī saglabā diskos, lai pie klientu datiem spētu piekļūt arī elektroniski, ko var izmantot turpmākai saziņai ar klientu un veicinātu mārketingu
5. Pētot uzņēmuma Vivar Serviss SIA galvenās ekonomiskā rakstura problēmas un izstrādājot uzņēmuma prognozi, balstoties uz klientu skaita izmaiņām vairāku gadu periodā, secinu, ka dēļ izmaiņām Mikrouzņēmumu nodokļu likumā, uzņēmums Vivar Serviss SIA var ciest no klientu skaita samazināšanās.
6. Uzņēmuma Vivar Serviss SIA ir plašas iespējas paplašināt mārketinga aktivitātes un reklamēties. Uzņēmumam iespējas paplašināt sadarbību ar citiem uzņēmumiem un speciālistiem, kā arī darbinieku kvalifikācijas celšana.
7. Tirgus iespējas nav ļoti daudzsološas demogrāfijas kontekstā, tāpēc uzņēmumam jāpiesaista ārzemju klientūra.
8. Lielākais drauds ir spēcīgā konkurence un iedzīvotāju maksātspēja. Nozīmīgs drauds ir valsts biežās likumu maiņas un nodokļu izmaiņas, kas ļoti ietekmē finansiālo stabilitāti.
…
Prakses atskaitē iekļauts: 1) Par organizācijas saimniecisko darbību kopumā: • pēdējo trīs gadu darbības rezultāti; • attīstības gaita un tendences; • ražošanas un / vai pārdošanas organizācija; • jāizstrādā priekšlikumi saimnieciskās darbības uzlabošanai; 2) Jānovērtē organizācijas darbības nozare vai joma: • darbības nozare vai joma; • galvenie jomu raksturojošie rādītāji; • tirgus pēc konkurences formas (monopols, oligopols, monopolkonkurnce); • galvenās ekonomiskā rakstura problēmas; • valsts vai pašvaldības atbalsts. 3) Jānovērtē informācijas apkopošanas un analīzes procesus uzņēmumā: • informācijas par nozari vai jomu apkopošanas biežums, regularitāte; • informācijas glabāšana; • informācijas analīze; • prognožu izstrādāšana. 4) Organizācijas mārketinga darbības novērtējums: • mārketinga funkcijas; • klientūra un / vai patērētāji; • tirgus pētījumi, to mērķi; • konkurenti un konkurētspēja; • preču un / vai pakalpojumu raksturlielumi un apgrozījums; • preču un / vai pakalpojumu cenas, to veidošana; • pārdošanas un / vai pakalpojumu sniegšanas formas; • mārketinga komunikācijas efektivitāte. 5) Mārketinga audits (5 daļas). 6) Secinājumi un priekšlikumi par prakses uzdevumu izpildi uzņēmumā.
Koledžas darbs.
