Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Alternatīvās pedagoģijas teorijas - Montesoro, Frēbels, Frenē, Valdorfpedagoģija', 1.
  • Конспект 'Alternatīvās pedagoģijas teorijas - Montesoro, Frēbels, Frenē, Valdorfpedagoģija', 2.
Фрагмент работы

Salīdzinot visas pieminētās alternatīvās mācīšanās iespējas, var redzēt, ka to kopīgais pamats ir izveidot harmonisku, radošu personību. Būtiska atsķirība starp šīm alternatīvām ir vecāku un skolotāju loma bērnu audzināšanā. Valdorfpedagoģijā vecākiem un skolotājiem tiek piešķirta īpaša loma- notiek nepārtraukta, cieša sadarbība ar bērnu. Savukārt M. Montessori un S. Frenē uzsver bērnā individualitāti un patstāvību.Visas aplūkotās idejas, sākot ar savu rašanās brīdi līdz šodienai radījušas būtiskas plašas un paliekošas ietekmes izglītībā.…

Atlants