Оценка:
Опубликованно: 04.01.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 1.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 2.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 3.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 4.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 5.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 6.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 7.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 8.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 9.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 10.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 11.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 12.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 13.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 14.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 15.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 16.
  • Реферат '"Dod pieci!" mākslas komunikāciju plāns', 17.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  STRATĒĢISKAIS APRAKSTS    3
2.  SITUĀCIJAS ANALĪZE    4
2.1.  SVID analīze    4
  Tabulas 2.1. apraksts    5
3.  MĒRĶI    6
4.  AUDITORIJAS    7
  Tabulas 4.1. apraksts    7
5.  VĒSTĪJUMS    9
6.  TAKTIKA    10
7.  MEDIJI    11
8.  LAIKA GRAFIKS    12
9.  BUDŽETS    14
10.  ATBILDĪGĀS PERSONAS    15
11.  NOVĒRTĒJUMS    16
Фрагмент работы

11. NOVĒRTĒJUMS
Plānojot projekta norisi, tika paredzēta sadarbība ar dažādām organizācijām, attiecīgajiem jomas pārstāvjiem un sabiedrībā atpazīstamiem cilvēkiem, lai komunikācija ar sabiedrību un nospraustie mērķi būtu veiksmīgi piepildījušies. Rezultātā komunikācija ar sabiedrību ir izveidojusies veiksmīga, jo tika izvietotas vides reklāmas, sociālo mediju informācijas nodošana sabiedrībai, publikācijas sociālajos tīklos, izvērtējot, to, ka mērķis ir sasniegts, jo sabiedrība ir noziedojusi 402 065 eiro vardarbības upuriem, kuriem šī summa ļaus uzturēties drošībā, lai izbēgtu no vardarbības ģimenē.
Atsauksmes no projekta tiešās mērķauditorijas- vardarbības upuriem, kas saņēmuši finasiālu atbalstu, viņu emocijas bija pozitīvas. Dalībnieku- sadarbības partneru un uzaicināto viesu iesaiste bijusi aktīva (interese par projekta norisi, nepieciešamības gadījumā- iniciatīva, idejas uzlabojumiem). Organizatoru iekļaušanās laika plānā tika veiksmīgi izpildīta.
Projekta īstenošana apliecināja to, cik būtiski ir informēt sabiedrību par sekām, rīcību un risinājumiem vardarbības gadījumā.

Коментарий автора
Atlants