Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 1.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 2.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 3.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 4.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 5.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 6.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 7.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 8.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 9.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 10.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 11.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 12.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 13.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 14.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 15.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 16.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 17.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 18.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 19.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 20.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 21.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 22.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 23.
  • Реферат 'Filosofiskās, psiholoģiskās un pedagoģiskās vērtību teorijas', 24.
Фрагмент работы

Vērtības ir objekti, kas nodrošina pastāvīgu pārliecību par rīcības vai mērķa prioritāti, salīdzinot ar citu mērķi vai rīcības veidu. Provizoriski pētījumi rāda, ka mūsdienu Latvijā dominējošas vērtības ir veselība, godīgums, laba ģimenes dzīve, pastāvīgi ienākumi, labs darbs, dzīves prieks un latviešu valoda (Psiholoģijas vārdnīca, 1999.).
Skolēna vērtību sistēma veidojas mācību darbā, saskarsmē un pieredzē, kad dažas vērtībattieksmes izceļas un nostiprinās, veidojot skolēna personību un vērtīborientāciju. Ā.Karpova (Karpova, 1994.) norāda, ka vērtīborientācija ir visplastiskākā forma kādā sabiedriskās vērtības "ieslēdzas" atsevišķas personības darbības un uzvedības veidu mehānismā, jo paredz brīvu izvēli un individuālo interešu un vajadzību vispusīgu ievērošanu. …

Коментарий автора
Atlants