-
Atskaite par agrīnās bērnības pedagoģisko praksi
Individuālā mērķa izvirzīšana un realizācija praksē
Prakses individuālais mērķis: attīstīt spēju plānot un vadīt vecumam atbilstošas nodarbības, pilnveidojot komunikācijas un saskarsmes prasmes ar bērniem.
Šis mērķis izrietēja no personīgās vēlmes kļūt par kompetentu pirmsskolas skolotāju, kurš spēj ne tikai mācīt, bet arī efektīvi sadarboties ar bērniem ikdienas situācijās.
PLĀNS
Mērķis
1. Attīstīt spēju plānot un organizēt vecumam atbilstošas nodarbības - Iepazīties ar bērnu vecuma attīstības īpatnībām.
- Plānot tematiskās nodarbības.
- Izvēlēties piemērotas metodes un materiālus.
Uzdevumi
1. Attīstīt spēju plānot un organizēt vecumam atbilstošas nodarbības - Iepazīties ar bērnu vecuma attīstības īpatnībām.
- Plānot tematiskās nodarbības.
- Izvēlēties piemērotas metodes un materiālus.…
Plānojot un vadot pedagoģisko procesu, tika veiksmīgi īstenotas piecas dažādas aktivitātes, kurās bērniem 3–4 gadu vecumā tika radīta daudzveidīga, attīstoša un pozitīva mācību vide. Nodarbības bija piemērotas vecuma posmam, piesaistīja bērnu interesi un veicināja viņu iesaisti dažādās darbībās — gan fiziskās, gan radošās, gan kognitīvās. Tematiskās nodarbības par Lieldienām un pieneņu izveidošanu veicināja bērnu izpratni par gadalaiku norisēm, attīstīja sīko motoriku, radošo domāšanu un piederības sajūtu grupai. Pastaigas laikā bērni nostiprināja zināšanas par pavasara pazīmēm dabā un mācījās drošu uzvedību ārā. Rīta aplis palīdzēja attīstīt lokanību, kustību koordināciju, prasmi ievērot noteikumus un stiprināja pozitīvu grupas atmosfēru. Skolotājas atbalsts visās aktivitātēs bija vērsts uz bērnu motivēšanu, pozitīvas pieredzes veidošanu, bērnu sadarbības prasmju attīstīšanu. Tika izmantoti piemēroti materiāli un mācību metodes, kā arī nodrošināta diferencēta pieeja bērnu spējām un interesēm. Darba noslēgumā bērni bija apmierināti ar savu veikumu un jūtami lepni par paveikto.
























