Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 1.
  • Конспект 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 2.
  • Конспект 'Kvantitatīvās metodes. Kolerācijas, regresijas metodes', 3.
Фрагмент работы

2.kontroldarba 2.variants
Uzņēmums plāno atvērt jaunu veikalu un ir apkopojis informāciju par citu veikalu darbības rādītājiem – klientu skaitu (mēnesī) un to
ietekmējošiem rādītājiem – reklāmas izdevumiem (mēnesī), iedzīvotāju skaitu rajonā un konkurentu skaitu rajonā.
Uzņēmuma analītiķis ir izveidojis 3 regresijas vienādojumus, izmantojot funkciju LINEST.
Iegūtie rezultāti redzami tabulās:
1. Aprēķināt t-statistikas vērtības un, izmantojot Excel funkciju TINV, noteikt, kuri no koeficientiem ir statistiski nozīmīgi, ja brīvības pakāpju
skaits ir 10, bet atbilstošā varbūtība ir 0,05.…

Коментарий автора
Atlants