Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 14.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 15.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 16.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 17.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 18.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 19.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 20.
  • Отчёт по практике 'Vērojumu prakse pirmsskolā', 21.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Speciālā pirmsskolas izglītības iestāde "Ābelīte"    3
1.1.  Pirmsskolas izglītības iestādes vispārīgs raksturojums    6
1.2.  Pirmsskolas izglītības iestādes mērķis, uzdevumi, gada tema    6
1.3.  Pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskā nostāja, iestādes aktivitātes, projekti    7
1.4.  Pirmsskolas izglītības iestādes dienas ritms    7
2.  Prakses dienasgrāmata    8
2.2.  Otra nedēļa.Prakses norises laiks no 12.01.2009-16.01.2009.    13
3.  Pedagiģiskie vērojumi, analīze    16
4.  Pedagoģiska saskarsme ar bērniem    17
Фрагмент работы

4. Pedagoģiska saskarsme ar bērniem.
13.01. Otrdiena. Rīta rosme.
Rīta rosmi sākam ar soļošanu pa apli, skanēja dziesma „Kur tu teci...”, es ar bērniem kopā dziedāju. Viņi radīja, kā iet gailis (ar lepnu gaitu, augsti pacelot kājas un māj ar spārniem). Bērni māj ar rokām. Pēc tam katrs bērns pēc kartas nāca apļa vidū un radīja kustības, citi tās atdarināja. Pēc vingrošanas spēlējām rotaļu „Spogulis”. „Roku rokā jautra lokā...” Dziedam dziesmu, soļojam pa dejas ceļu, sadodamies rokās, viens bērns apļa vidū. Kad dziesmiņa ir nodziedāta, bērnam, kurš iet apļa vidū, ir jārāda citiem kustība, un parējiem ir tā jāatkārto. Kurš izpildīs labāk, būs nākamais vadošais.

16.01. Piektdiena. Pastaiga.
Izgājām no dārziņa. Apskatījām dārziņa laukumā augošos kokus un krūmus. Bērni pievērsa uzmanību pumpuriem uz tiem. Pastaigas laukumā atradām pēdas uz sniega. Tās bija kaķu pēdas. Sekojām pa pēdām, noskaidrojām, ka kaķis pārleca pāri žogam un aizgāja no dārziņa teritorijas. Spēlējam spēli „Kurš ir augstāks par zemi..”, vizinājāmies ar ragavām pa pastaigas laukumu. Pirms došanas atpakaļ uz dārziņu bērni apskata viens otram drēbes un palīdz notīrīt tās no sniega.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants