Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 1.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 2.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 3.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 4.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 5.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 6.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 7.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 8.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 9.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 10.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 11.
  • Реферат 'Masu informācijas līdzekļu analīze socioloģijā', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Masu komunikācijas līdzekļi    4
2.  Auditorija    6
3.  Sociālo pētījumu aģentūru un mediju sadarbība    7
  Nobeigums    12
  Izmantotās literatūras (un avotu) saraksts    13
Фрагмент работы


Grūti iedomāties mūsu dzīvi bez grāmatām, avīzēm, radio, televīzijas, interneta. Masu komunikāciju līdekļiem ir ļoti liela nozīme mūsdienu pasaulē. Tie ir kļuvuši par milzīgu instrumentu, kas ietekmē cilvēkus. Tāpēc sociologam ir ļoti svarīgi orientēties procesos, kuri notiek masu komunikācijas līdzekļu un auditorijas attiecībās. Vairāki socioloģiskie pētijumi ir veltīti jautājumiem kā paaugstināt mēdiju efektivitāti, lomu sabiredrības dzīvē, ietekmi uz indivīdu un veselu sociumu.

Darbs sastāv no trim daļam – 1. - masu komunikācijas līdzekļu raksturojums, 2. - auditorija, 3. - sociālo pētījumu aģentūras un mediju sadarbība. Pirmajā daļā es raksturoju un salīdzināju masu informācijas līdzekļus – presi, rādio, televīziju, internetu.

Otrā daļa ir veltīta auditorijai, masu informāciju līdzekļu un auditorijas savstarpējām attiecībām. Mums ir jāsaprot kam ir adresēts mediju materiāls. Es centos paradīt kāpēc auditorijas klasifikācija ir svarīga tieši socioloģijai. Kā nav aktiera bez publikas, nav arī preses bez lasītājiem, rādio bez klausītājiem un televīzijas bez skatītājiem. Šajā jautajumā īpašu uzmanību es gibēju pievērst Latvijas auditorijas savdabībai. …

Коментарий автора
Atlants