Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Bezdarbs, nabadzība', 1.
  • Эссе 'Bezdarbs, nabadzība', 2.
  • Эссе 'Bezdarbs, nabadzība', 3.
  • Эссе 'Bezdarbs, nabadzība', 4.
  • Эссе 'Bezdarbs, nabadzība', 5.
  • Эссе 'Bezdarbs, nabadzība', 6.
Фрагмент работы

Kā jau mēs zinām, informācija un dzīves apstākļi mainās, jo pasaule un tajā notiekošais mainās. Ja tagad kāds dzīvo turībā, nav teikts, ka tā būs vienmēr vai ilgstoši (vai otrādi). Kā piemērs izmaiņām, Covid- 19 vīruss. Tā parādīšanās, izplatības un pieņemto sankciju dēļ daļa cilvēku palikusi bez darba vai ir spiesti mainīt darba vietu. Vairāk laika jāpavada mājās un pat nevar apciemot radiniekus. Veidojas dīkstāve, tās dēļ nenoteikts bezdarba periods.
“lkdienā strādājot ar cilvēkiem, kuri, ilgstoši meklējot darbu, ir saskārušies
ar grūtībām un uzskata sevi par bezdarbniekiem (es šeit nerunāju par
formālo bezdarbnieka statusu), mēs saskatām šo cilvēku dzīvē vairākas
“Еs” identitātes krīzes pazīmes.
Bezdarbs smagi iespaido cilvēka veselību, it īpaši psihisko. Vērtību izzušana un ekonomiskās grūtības iespaido cilvēku, kurš ir palicis bez darba un jūtas nomākts pat līdz tādai pakāpei, ka tas ir gatavs izdarīt pašnāvību.
Bezdarbs atstāj negatīvu ietekmi uz cilvēku. Ja cilvēks jau ilgāku laiku ir bezdarbnieks, tad iegūtās prasmes sāk pazust, līdz ar to cilvēkā sāk mazināties arī pārliecinātība par sevi, bet tas jau padara viņu par mazāk produktīvu darbinieku nākotnē.

Atlants