Оценка:
Опубликованно: 09.09.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Jaunie mediji', 1.
  • Конспект 'Jaunie mediji', 2.
  • Конспект 'Jaunie mediji', 3.
  • Конспект 'Jaunie mediji', 4.
  • Конспект 'Jaunie mediji', 5.
  • Конспект 'Jaunie mediji', 6.
  • Конспект 'Jaunie mediji', 7.
Фрагмент работы

Jaunie mediji un reklāma
Jaunie mediji dod iespēju uzņēmumiem sevi reklamēt daudz plašākā mērogā. Kādreiz bija tikai daži veidi, ka uzņēmums varēja sevi reklamēt, piemēram, televīzija, radio, avīzes vai lielformāta reklāmas stendi. Mūsdienās uzņēmumiem ir iespēja sevi reklamēt interneta mājaslapās, sūtīt savas reklāmas uz e-pastiem, reklamēt sevi blogos. Internets ir iespēja uzņēmumam sevi parādīt ļoti lielam skaitam cilvēku. Lai arī reklāmas lielākā daļa cilvēku uzskata par kaitinošām, jo tās pārtrauc skatīties viņu iemīļoto televīzijas pārraidi, interneta vidē šī reklāma nav tik kaitinoša, jo cilvēks pats izvēlas, kādas reklāmas skatīties, kurām reklāmām pievērst uzmanību un kurām nē.

Jauno mediju Caucus
Jauno mediju Caucus ir bezpeļņas , internacionāla organizācija, kas izveidota, lai sekmētu konceptuālo un mākslinieciskos jaunos medijus. Organizācija palīdz jaunajiem mākslas medijiem, kas pārstāv akadēmiskās aprindas un māksliniekiem, kuru plašsaziņas līdzekļi paplašinās jaunumiem digitālās tehnoloģijas jomā, un māksliniekiem, kas strādā ar pavisam jauno mediju mākslas programmām, piemēram, robotika, virtuālo realitāti, interaktīvas un uzstādīšana vidi, kā arī māksliniekiem, kas strādā digitālajās jomās- video, skaņas un grafikas. Šajā organizācijā ir vairāk kā 650 dalībnieku. Organizācija organizē forumus, izstādes, uztur speciālistu novērtētus žurnālus interneta vidē.

Atlants