-
Iniciatīvas "Skolas soma" īstenošanas specifika sākumskolā
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | INICIATĪVAS “SKOLAS SOMA” VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS | 7 |
1.1. | Iniciatīvas “Skolas soma” laikmetīgā aktualitāte un vērtība | 7 |
1.2. | Programmas administrēšana un budžeta izmantošana | 11 |
2. | SĀKUMSKOLAS SKOLĒNU ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS | 13 |
2.1. | Jaunākā skolas vecuma skolēnu vispārīgs attīstības raksturojums | 12 |
2.2. | Iniciatīvas “Skolas soma” kā mākslinieciskās jaunrades ietekme uz jaunākā skolas vecuma skolēnu attīstību | 15 |
3. | PĒTĪJUMS PAR TĒMAS “INICIATĪVAS “SKOLAS SOMA” ĪSTENOŠANAS SPECIFIKA SĀKUMSKOLĀ” | 17 |
3.1. | Aptauja par iniciatīvas realizēšanas specifiku sākumskolas klasēs | 17 |
3.3. | Aptaujas rezultātu analīze | 21 |
Nobeigums | 23 | |
Izmantotie avoti un literatūra | 24 | |
Pielikums | 25 |
Skaidra un ārkārtīgi cildena vērtību sistēma gadu simtiem ir dzīvojusi latviešu tautas apziņā un rīcībā. Skaisti un izcili tā ir noformulēta mūsu tautas garamantās – Latvju dainās, mūsu literatūras klasikā, mūsu domās un darbos.
Uz šo vērtību pamata ir tikusi dibināta Latvijas valsts. Ejot cauri daudziem gadsimtiem, mūsu vērtības ir bijušas skaidrākas par skaidru gan daudzajiem latvju zemes aizstāvjiem, gan barikāžu sargiem, kam tautas vērtības bija dārgākas par pašu dzīvību. Joprojām šīs vērtības ir pastāvēšanas un esības jautājums mums, mazajai latviešu tautai.
Lielajā pasaulē, kur Latvija un latvieši ir tikai maza saujiņa, nav viegli pastāvēt un nosargāt savas vērtības un ideālus. Vēl jo vairāk šobrīd, kad pasaulē valda ļoti liela informācijas un mācību daudzveidība. Ir tik viegli, atmetot daudzos gadsimtos uzkrāto pieredzi un vērtības, “plūst pa straumi”, neaizdomājoties, kur tā mūs nes.…
Studiju darbs par iniciatīvas "Skolas soma" Istenošanu sākumskolā. Par iniciatīvas vērtībām, priekšrocībām un trūkumiem.
