Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.03.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 1.
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 2.
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 3.
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 4.
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 5.
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 6.
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 7.
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 8.
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 9.
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 10.
  • Конспект 'Kognitīvās izpētes atzinums', 11.
Фрагмент работы

• Jēdzienu salīdzināšana
Kliente spēj izanalizēt un atrast atšķirības starp pazīmēm, pat starp nesalīdzināmām pazīmēm var pateikt līdzību. Tas neizraisīja klientei izbrīnu, lika nedaudz aizdomāties, bet tas nebija ilgstošs klusums pirms atbildes. Pārjautājot par nesalīdzināmiem vārdi, kliente it kā nesaskatīja būtisku nevienādību.
Viegli bija atrast gan kopīgo, gan atšķirīgo. Atšķirīgo atrašanā nesagādāja nekādas problēmas, kas liecina, ka salīdzināšanas, abstrahēšanas un vispārināšanas spējas ir augstas. Bija jautājumi, uz kuriem klientei nācās aizdomāties un saprast, kas ir kopīgais, kas arī radīja nedaudz uztraukumu.

Kopsavilkums:
Klientei nav novērojamas būtiskas domāšanas problēmas vai izkropļota domāšanas. Ir vērojama domāšanas procesu nenoturība, jo vērojamas kļūdas. Kopumā kognitīvā attīstība ir labā stāvoklī un ir spējīga veikt salīdzināšanu, abstrahēšanu un vispārināšanu. Emocijas ir nedaudz mainīgas. Pie neizdošanās kliente ir uztraukusies un nervoza, bet kad viss ir labi, tad ir smaidīga un priecīga.

Коментарий автора
Atlants