Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 1.
  • Отчёт по практике 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 2.
  • Отчёт по практике 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 3.
  • Отчёт по практике 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 4.
  • Отчёт по практике 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 5.
  • Отчёт по практике 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 6.
  • Отчёт по практике 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 7.
  • Отчёт по практике 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 8.
  • Отчёт по практике 'Bērna personības attīstības apguves plānošana dienas ritā', 9.
Фрагмент работы

„Tīrīsim zobiņus”
Atvērt muti, pasmaidīt un ar mēles galu „patīrīt” apakšējos zobus, kustinot mēli no vienas puses uz otru, pēc tam no apakšas uz augšu. Lūpas un apakšžoklis ir nekustīgi, darbojas tikai mēle.

Juku jukām sīkie putni
Juku jukām sīkie putni (griež plaukstas vienu ap otru)
Lidu, lidu balodītis (kustina rokas, kā spārnus)
Sss – mušiņas
Zzz – bitītes
Drr – resnie dunduri

Vingrinājumi ar skaņu atdarināšanu
Š – atdarina vēja pūšanu; meža, jūras šalkšanu, čūskas šņākšanu. Izrunājot skaņu, jājūt „siltais vējiņš”.
S – atveido ūdens plūšanu pa krānu; izplūst gaiss no cauras riepas. Uz plaukstas jūtams „auksts vējiņš”.
L – mēle paceļas augstu gaisā kā lidmašīna debesīs. Mēle paceļas pret cietajām augstlējām, skan L-L-L.
Č – sienāzītis čīgā un lēkā č-č-č (tš, tš)
C – paliksim klusu – tss!
H – roku sildīšanas atdarinājums.

Коментарий автора
Atlants