Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs', 1.
  • Отчёт по практике 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs', 2.
  • Отчёт по практике 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs', 3.
  • Отчёт по практике 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā - glosārijs', 4.
Фрагмент работы

Īpašās vajadzības *Bērni ar īpašajām vajadzībām: apdāvinātie bērni, bērni bāreņi, bērni ar mācīšanās traucējumiem, bērni ar uzvedības traucējumiem, hiperaktīvie bērni, bērni ar veselības problēmām, ilgstoši slimojošie bērni, bērni, kuriem izbraukuši vecāki, bērni, kas ilgstoši bijuši ārzemēs, bērni, kuri pārkāpuši likumu un atgriezušies no sociālās korekcijas iestādēm, bērni, kurie mājās runā citā valodā, bēgļu bērni,
*Bērni – bez izteiktām problēmām, neatkarīgi no tautības, neatkarīgi no rases,neatkarīgi no materiālā stāvokļa, neatkarīgi no dzīvesvietas, neatkarīgi no kultūras pieredzes, neatkarīgi no piederības reliģijai, zēni, meitenes.
* Latvijā bērniem (personām) ar īpašām vajadzībām izglītības iespējas tiek nodrošinātas izglītības iestādēs un vispārējās izglītības iestāžu speciālās izglītības klasēs un internātskolās- visos izglītības līmeņospirmsskolā, pamatskolā, vidējās izglītības iestādēs, koledžās, profesionālās ievirzes, interešu izglītības iestādēs.( LIFELONG LEARNING PROGRAMME )

Коментарий автора
Atlants