Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.11.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 1.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 2.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 3.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 4.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 5.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 6.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 7.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 8.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 9.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 10.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 11.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 12.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 13.
  • Реферат 'Skolēnu pedagoģiskā izpēte', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Praktiskā studiju darba mērķis, uzdevumi un izmantotās pētīšanas metodes    3
2.  Pētīšanas procesā iegūto rezultātu analīze    3
2.1.  Atskaite par novērošanas darbu    3
2.2.  Skolēna pašnovērtējuma analīze    4
2.3.  Testa izvērtējums    4
2.4.  Anketas analīze    4
2.5.  Nepabeigto teikumu metodes rezultātu apkopojums    5
3.  Kopsavilkums    5
4.  Pielikums Nr.1. Novērošanas protokols    6
5.  Pielikums Nr.2. Skolēna pašnovērtējums    7
7.  Pielikums Nr.4. Tests „Mācīties arī jāmācās”    10
8.  Pielikums Nr.5. Anketa „Es skolā”    11
9.  Pielikums Nr.6. Darba lapa „Nepabeigtie teikumi”    13
10.  Izmantotā literatūra    14
Фрагмент работы

Izmantotās pētīšanas metodes pedagoģijā.
1.Pedagoģiskais novērojums.
2.Pašnovērtēšana.
3.Testa metode.
4.Anketēšana kā pētīšanas metode.
5.Nepabeigto teikumu metode.


2. Pētīšanas procesā iegūto rezultātu analīze.

2.1. Atskaite par novērošanas darbu.

Skolēna „X” darbības novērošana tika veikta ģimnāzijas 7.klases algebras stundā. Kā novērošanas veidu izvēlējos tiešo novērošanu, t.i. tiešas attiecības starp mani kā pētnieku un skolēnu „X” kā objektu. Novērošanas process tika organizēts atklāti - gan skolēniem, gan skolotājam apzinoties faktu par novērotāja klātbūtni. Novērošanas laiks nepārtraukts – 40 minūtes. Kā novērošanas mērķis tika izvirzīts- novērot konkrēta skolēna darbības un iekļaušanos mācību procesā.
Kā varam secināt no pētniecības gaitā sastādītā protokola (Pielikums Nr.1), skolēns „X” mācību darbā iesaistās pamazām, tomēr laikā, kad tiek apgūta jaunā mācību viela, jau uzmanīgi seko līdzi skolotājas teiktajam un notiekošajam klasē, uzdod interesējošus jautājumus un sadarbojas ar blakussēdētāju. Mācību stundas nobeigumā novērojama šī skolēna intereses par notiekošo samazināšanās un nepietiekama uzmanības pievēršana mācību darbam.…

Коментарий автора
Atlants