Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.11.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Konkurences izpētes metodes un informācijas ticamības iespējas', 1.
  • Реферат 'Konkurences izpētes metodes un informācijas ticamības iespējas', 2.
  • Реферат 'Konkurences izpētes metodes un informācijas ticamības iespējas', 3.
  • Реферат 'Konkurences izpētes metodes un informācijas ticamības iespējas', 4.
  • Реферат 'Konkurences izpētes metodes un informācijas ticamības iespējas', 5.
  • Реферат 'Konkurences izpētes metodes un informācijas ticamības iespējas', 6.
  • Реферат 'Konkurences izpētes metodes un informācijas ticamības iespējas', 7.
  • Реферат 'Konkurences izpētes metodes un informācijas ticamības iespējas', 8.
  • Реферат 'Konkurences izpētes metodes un informācijas ticamības iespējas', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Konkurences veidi    2
2.  Izpētes metodes    3
3.  Informācijas analīzes iespējamība    5
  Nobeigums    8
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    9
Фрагмент работы


Konkurence jeb ekonomiskā sacensība ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmumu ekonomiskās rīcības motivācijas mehānisma nozīmīgs elements. Citiem vārdiem sakot, tā ir tāda ekonomiski patstāvīgu uzņēmumu sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmumu spēju ietekmēt vispārējos preču apgrozības apstākļus, veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam. Konkurence ir viens no faktoriem, kas veicina preces kvalitātes un drošības uzlabošanu, jaunas preces izstrādāšanu un esošās attīstīšanu. Konkurence būtiski ietekmē preces iesaiņojuma izvēli un marķējuma veidošanu. Ņemot vērā, ka tirgus ekonomikas situācijā gandrīz visi uzņēmumi darbojas konkurences apstākļos, būtiski ir izpētīt konkurences vidi. Konkurentu darbības analīze tiek izmantota uzņēmuma stratēģijas izstrādē un izmaiņu vadīšanā.
Ņemot vērā, ka preces vai uzņēmuma konkurētspēja ir nosacīts, dinamisks jēdziens, tas ir tieši atkarīgs no apstākļiem, kas ir izveidojušies konkrētajā tirgū, tas ir no tādiem apstākļiem, kā tirgus struktūra, tā pieejamība, preces veids, pārdošanas apstākļi un maksāšanas nosacījumi. Tajā pašā laikā konkurentspēja ir arī komplekss jēdziens. …

Коментарий автора
Atlants