Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.03.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Эссе 'Pārspriedums par Gunas Svences grāmatu “Psiholoģija jaunajam skolotājam” 1.nodaļ', 1.
  • Эссе 'Pārspriedums par Gunas Svences grāmatu “Psiholoģija jaunajam skolotājam” 1.nodaļ', 2.
  • Эссе 'Pārspriedums par Gunas Svences grāmatu “Psiholoģija jaunajam skolotājam” 1.nodaļ', 3.
  • Эссе 'Pārspriedums par Gunas Svences grāmatu “Psiholoģija jaunajam skolotājam” 1.nodaļ', 4.
Фрагмент работы

Pasaulē daudz tiek diskutēts par jauno izglītības sistēmu un mūsdienu izglītības iestādes un skolotāji ir sarežģītā pārejas procesā. Par jaunu pieeju mūsdienu izglītības sistēmā liecina jaunā kompetenču pieeja un skolēna centrētā pieeja. Svarīgākais ir tas, ka šīs izmaiņas skolotājiem pieprasa augstu psiholoģisko izturību, dzīvesspēku un emocionālo pašregulāciju. Viena no aktuālākajām problēmām ir pedagoga emocionālā izdegšana, kuru vajadzētu atrisināt pēc iespējas ātrāk, jo mūsu dzīve nav iedomājama ne bez izglītības, ne bez labiem pedagogiem. Par šīm tēmām savā literārajā darbā “Psiholoģija jaunajam skolotājam” ir rakstījusi Guna Svence.
Mūsdienu izglītības sistēmā tika ieviestas jaunas kompetences, kur, kā I. Lemešonoka min, mācīšanās process tiek organizēts kā skolēnam personīgi nozīmīgs process, skolēns arvien vairāk uzņemas atbildību par savām mācībām un pats tās arī vada, skolēna un skolotāja lomas maiņa – skolotājs ir izglītības procesa līdzdalībnieks, partneris, atbalstītājs, konsultants, mācīšanās situāciju veidotājs un izglītības procesa ierosinātājs. …

Коментарий автора
Atlants