-
Komunikatīvās kompetences attīstīšana angļu valodas stundās 1.klasē
TOP 500
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija. | 2 | |
Anotation. | 3 | |
Ievads. | 5 | |
1. | Teorētiskais apskats | 7 |
1.1. | Komunikatīvā kompetence | 7 |
1.2. | Kompetenču pieeja | 12 |
1.3. | Angļu valodas apguves metodes 1.klasē | 17 |
2. | Pētījums kā dažādas metodes attīsta sākumskolas skolēna valodas prasmes angļu valodā. | 23 |
2.1. | Anketu datu apstrāde un izvērtēšana. | 23 |
2.2. | Interviju analizēšana. | 27 |
Secinājumi. | 28 | |
Pielikumi | 29 | |
Izmantotā literatūra | 46 |
Komunikatīvās kompetences attīstīšana angļu valodas stundās 1.klasē var būt liels izaicinājums, taču tās apguve ir būtiska, lai veicinātu efektīvu valodu apguvi un sekmīgu starpkultūru saziņu. Tas ietver ekonomiskos, sociālos un personiskos ieguvumus, kā arī globālās saziņas nozīmi. Jāuzsver, ka šī kompetence nav tikai valodas zināšanas, bet arī spēja to pielietot praktiski. Lai veiksmīgi attīstītu tās, iesaka veicināt studentu spēju izteikties, argumentēt savus viedokļus un izprast citu cilvēku domas. Komunikatīvās kompetences attīstīšana palīdz izprast ne tikai valodu, bet arī valsts vai reģiona kultūras nianses, lai izvairītos no nesaprašanās. Šī kompetence neattiecas tikai uz pareizu valodas lietošanu, bet arī uz piemērotu leksiku un gramatiku konkrētās komunikācijas situācijās. Lai veiksmīgi attīstītu komunikatīvās kompetences ieteicamas dažādas mācību metodes, piemēram, valodas prakse reālās situācijās, interaktīvas nodarbības, kultūras apmaiņa un tehnoloģiju izmantošana. …
Anotācija. Bakalaura darba tēma “komunikatīvās kompetences attīstīšana angļu valodas stundās 1.klasē”. Darba autore Līga Jasineviča savukārt bakalaura darba vadītāja Sandra Kalniņa. Pētījuma objekts angļu valodas apguves process. Šī darba mērķis ir izpētīt kādas tieši metodes vislabāk veicina komunikatīvo kompetenču attīstīšanos angļu valodas stundās. Bakalaura darba ietvaros tika izpētīta zinātniskā literatūra par komunikatīvajām kompetencēm un to attīstīšanas metodēm angļu valodas stundās kā arī uz komunikatīvajām kompetencēm balstītas pieejas. Empīriskajā daļa studente strādāja ar anketu rezultātu apstrādi, kā arī veica intervijas ar dažādu skolu skolotājiem, lai labāk izprastu metodes ar kādām darbojas citi skolotāji, lai veicinātu komunikatīvo kompetenču attīstību. Pētījuma rezultātā tika noskaidrotas efektīvākās metodes un veidi kā attīstīt komunikatīvās kompetences angļu valodas stundās. Pētījuma apjoms 47 lapaspuses, tai skaitā 4 pielikumi un diagrammas, kas atspoguļo anketēšanas rezultātus. Pētījuma ietvaros tika izmantoti 23 dažādi literatūras avoti.
