Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Cilvēka pašapziņa, pašcieņa un pašvērtējums', 1.
  • Реферат 'Cilvēka pašapziņa, pašcieņa un pašvērtējums', 2.
  • Реферат 'Cilvēka pašapziņa, pašcieņa un pašvērtējums', 3.
  • Реферат 'Cilvēka pašapziņa, pašcieņa un pašvērtējums', 4.
  • Реферат 'Cilvēka pašapziņa, pašcieņa un pašvērtējums', 5.
  • Реферат 'Cilvēka pašapziņa, pašcieņa un pašvērtējums', 6.
  • Реферат 'Cilvēka pašapziņa, pašcieņa un pašvērtējums', 7.
  • Реферат 'Cilvēka pašapziņa, pašcieņa un pašvērtējums', 8.
  • Реферат 'Cilvēka pašapziņa, pašcieņa un pašvērtējums', 9.
  • Реферат 'Cilvēka pašapziņa, pašcieņa un pašvērtējums', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    1
  Pašvērtējums un pašcieņa    2
  Pašcieņas izpausmes uzvedībā un saskarsmē    3
  Pašapziņa    4
  Pašapziņas attīstība    5
  Pielikums    6
Фрагмент работы

Pašapziņas attīstība
Cilvēka pašapziņas veidošanās sākas agrā bērnībā un noris visa mūža garumā. Līdz divu gadu vecumam bērnam nepiemīt pašapziņa – bieži vien viņš sevi neatpazīst ne spogulī, ne fotogrāfijās. Es – tēla veidošanās sākas no 2 gadu vecuma. Laika posmā no diviem līdz trīs gadiem bērns iemācās vietniekvārdu “es”. Ja bērns saka: “Es pats”, ir skaidrs, ka sācies pašapziņas veidošanās process. Šajā vecumā bērnam sāk apzināties ķermeņa ārējās pazīmes, novērtēt sejas vaibstus, kā arī sāk iezīmēties dzimumatšķirību novērtējums.
Laika posms no trīs līdz sešiem gadiem ir nozīmīgs posms pašapziņas attīstībā. Šajā vecumā bērns nonāk saskarsmē un attiecībās ar citiem vienaudžiem un viņu galvenā nodarbošanās ir lomu spēle. Spēļu gaitā bērns sāk izvērtēt savas spējas, salīdzināt sevi ar spēles partneriem. Šajā laika posmā bērns mācās apzināties sevi kā indivīdu un izzināt apkārtējos cilvēkus.

Коментарий автора
Atlants