Produkta materiālie un nemateriālie raksturlielumi:
• Sākotnējais iesaiņojums – plastmasa trauks ar metāla vāciņu.
• Papildu iesaiņojums – pēc izvēles.
• Transportēšanas iesaiņojums – kastes skrubja transportēšanai.
• Etiķete – “Stenders” logotips un produkta nosaukums
• Forma – cukura graudiņi ar magonēm un eļļu
• Marķējums –
• Veidots 3 valodās: LV, RU, ENG
• Sastāvs: “Maigs cukura skrubis ar saldo mandeļu, vīnogu kauliņu un aprikožu kauliņu eļļu. Skrubja sastāvā ir magoņu sēkliņas, kas pastiprina tā attīrošās īpašības. Ķermeņa skrubis maigi attīrīs un mīkstinās ādu, aizkavējot tās novecošanos. Pēc lietošanas ķermenis liegi smaržos pēc zemenēm. Piemērots visiem ādas tipiem. Sastāvā nav minerāleļļu, parabēnu un BHT.”
• Sastāvdaļas: norādītas iepakojuma apakšā.
• Ražotājs un adrese.
• Tilpums: 250 ml
• Īpašības: Maigs, smaržīgs, dabisks
• Patērētāju piesaistes pakāpe: “vietējais”, “kvalitatīvais” un “dabiskais”
• Ērtības: “Stenders” veikali ir izvietoti vairākos tirdzniecības centros kā arī dažādās pilsētās, tātad ērti iegādājams. Iepakojums ir ērts lietošanai.
• Prestižs: Tā kā preces cena un kvalitāte ir augsta, tad prece ir prestiža un ideāli piemērota (pieprasīta) kā dāvana.
…
Uzņēmuma, līdz ar to arī daļēji paša izvēlētā produkta vērtības: Misija: Elementi pēc to komunikatīvās nozīmes pret patērētāju Patērētāju pārliecināšana Mērķi Kontaktu vietas Mārketinga procesa dalībnieki Mārketinga komunikāciju ziņojumi Produkta materiālie un nemateriālie raksturlielumi: Anketēšana SIA „STENDERA ZIEPJU FABRIKA” patērētāju pārliecināšanai netērē lielus naudas līdzekļus plašām reklāmas kampaņām medijos, bet gan organizē dažādus seminārus, akcijas un tamlīdzīgus pasākumus, tādejādi nodrošinot arī ziņu par pasākumiem nonākšanu avīžu un interneta rakstos, izplatoties ar sabiedrības palīdzību, tādejādi iegūstot bezmaksas reklāmu un pozitīvu atpazīstamību, kura var būt efektīvāka par ikdienišķu reklāmu palīdzību.