Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 1.
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 2.
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 3.
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 4.
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 5.
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 6.
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 7.
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 8.
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 9.
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 10.
  • Конспект 'Uztveres, atmiņas, iegaumēšanas un domāšanas testi', 11.
Фрагмент работы

Par uztveri un atmiņu
TESTS
Loģisku sakarību nozīme ar iegaumēšanas
procesu starp iegaumējamās vielas elementiem
1.daļa –bez loģiskas sakarības
Metodikas nosaukums: Loģisku sakarību nozīme ar iegaumēšanas procesu starp iegaumējamās vielas elementiem.
Mērķis: Iegaumēt pēc iespējas vairākus vārdu pārus kas tiek nosaukti bez loģiskas sakarības.
Instrukcija: tiek nosaukti 20 savstarpēji nesaistītu vārdu pāri.
Uzdevums: noklausīties, atrast saistību starp vārdiem un iegaumēt.
Testa analīze:
Tests tika veikts mācību grupā, auditorijā, kurā parasti tiek lasītas lekcijas.
Traucējošie faktori: pēcpusdiena pēc kārtējās darba dienas, blakus telpā muzikālās nodarbības, kas traucē koncentrēties, kā arī traucējošas skaņas no ielas puses.
Atslābinošais faktors: ierasta vide un pazīstami pārējie testa dalībnieki.
Interpretācija: Mani rezultāti ir diezgan augsti salīdzinot ar grupas vidējo rezultātu, kas liecina par to, ka man ir izstrādātas savas iegaumēšanas metodes, kas atvieglo arī ikdienas darbu darba vietā. Pildīt šo testu man palīdzēja tēlu veidošana, vārdu saistīšana ar konkrētu situāciju vai personu. Tika veidotas nelielas ainas ar šiem vārdiem, iedomājos tēlu izvietojumu, piemēram: meitene lasa grāmatu pie loga, uz dakšiņas uzdurts mākonis, meitene rokā tur burtnīcu, uz galda stāv krūzīte, uz kuras ir uzzīmēts ābols, meitene ar sveci mēģina kaķim svilināt ūsas, kalns ir dzeltenā krāsā, kino rāda kaujas ar zobeniem un karote izgatavota no priedes koka. Tādējādi man bija viegli atcerēties gandrīz visus vārdus. Ļoti svarīgi bija tas, ka tests tika pildīts lekciju sākumā, jo lekciju beigās parasti miegainība un nogurums ir lielāki. Tā kā šim testam priekš manis nav būtiskas informatīvas nozīmes un tas tika izmantots īslaicīgi, tad ilgstošajā atmiņā tas netika nofiksēts.
Secinājums:
Neskatoties uz to, ka tika doti vārdu pāri bez loģiskas sakarības es tomēr esmu veidojusi asociācijas saistībā ar dotajiem vārdiem un veiksmīgi iegaumējusi vārdu pārus. Īslaicīgā atmiņa man ir ļoti laba.…

Коментарий автора
Atlants