| Nr. | Название главы | Стр. |
| 1. | Ievads | 3 |
| 2. | Restorānu attīstība | 4 |
| 3. | Gastronomiskā tūrisma popularitātes pieaugums | 5 |
| 4. | Ēdināšanas uzņēmumu nozīme tūrisma nozarē | 7 |
| 5. | Secinājumi | 9 |
| 6. | Izmantotie avoti | 10 |
5. Secinājumi
Ēdināšana ir kļuvusi par nozīmīgu tūrisma sastāvdaļu. Arvien vairāk cilvēku izvēlas ceļot, lai iepazītu valstu ēšanas kultūru un paradumus. Veidojot šo darbu, tika noskaidrots, ka tūrismam ir cieša saikne ar ēdināšanas uzņēmumiem un to attīstību. Dažāda veida uzņēmumi var sekmēt tūrisma plūsmu, vai arī tūrisma plūsma var sekmēt jaunu ēdināšanas uzņēmumu attīstību konkrētajā valstī. Šāda veida pārmaiņās ir pozitīvas vietējajai ekonomikai vai tās atpazīstamībai pasaulē. Ēdināšanas uzņēmumi ir ļoti dažādi, tāpēc katrs var piemeklēt sev patīkamāko. Turklāt, attīstoties tūrismam, kurā ceļošanai aizvien lielāka loma ir tieši ēdiena baudīšanai, ir ļoti labas iespējas šo tūrisma sektoru attīstīt vēl vairāk. Ar jauniem, oriģināliem un interesantiem restorāniem ir iespējams piesaistīt vairāk tūristu, kuri ieradīsies ne tikai, lai nobaudītu ko gardu ārpus savas dzīves vietas, bet arī apskatīs un apmeklēs citus tūrisma objektus.
…
Katru gadu pieaug gastronomiskā tūrisma popularitāte, jo tā kā pieaug ceļošanas kultūra, palielinās arī valstu gastronomijas piedāvājuma klāsts, kurš galvenokārt ir orientēts uz tūristiem. Gastronomiskais tūrists ir tāds, kurš ceļo, lai iepazītos ar attiecīgās valsts ēdināšanas kultūru, tās veidiem un paradumiem. Šāds tūrisma veids ir kļuvis un kļūst arvien populārāks pēdējos gados, jo ēdināšana ir kļuvusi par neatņemamu sastāvdaļu no ceļojuma.









