Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.09.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Runas metodika', 1.
  • Конспект 'Runas metodika', 2.
  • Конспект 'Runas metodika', 3.
Фрагмент работы

Labrīt! Mani sauc Lieldienu zaķis! Un kā tevi sauc? (Pagaida, kamēr bērns atbild un tad paberzējas ar deguniem. Tā sasveicinās un iepazīstas ar visiem bērniem)
Tagad, kad Lieldienu zaķis ir ar visiem iepazinies, viņš redzēt, kā mēs protam strādāt. Lieldienu zaķis grib redzēt, kādas Lieldienu olas jūs gribat saņemt uz Lieldienām. Kādas olas jūs gribētu saņemt uz Lieldienām? Kādā krāsā būs jūsu Lieldienu olas? Cik daudz olas jūs gribētu, lai Lieldienu zaķis jums atnes? Tad tagad iesim arī izkrāsot mūsu Lieldienu olas. (Bērni apsēžas pie galdiem. Audzinātāja izdala lapas ar jau uzzīmētu olas formu. Ļauj bērniem izkrāsot savas Lieldienu olas. Ik pa laikam katram paprasa, kāda krāsā krāso. Jautā, kāda ir blakussēdētāja krāsotā ola, kādā krāsā.) Lieldienu zaķis ir priecīgs, ka mēs tik skaisti mākam krāsot un viņš ir kaut ko mums atnesis. (Tiek izdalītas šokolādes olas) Ko Lieldienu zaķis ir mums atnesis? Jums garšo šokolādes olas, ko Lieldienu zaķis mums atnesa? Ko Ilzīt, tev Lieldienu zaķis ir atnesis? …

Коментарий автора
Atlants