Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.03.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Bērna socializāciju ietekmējošie faktori', 1.
  • Эссе 'Bērna socializāciju ietekmējošie faktori', 2.
  • Эссе 'Bērna socializāciju ietekmējošie faktori', 3.
Фрагмент работы

Bieži vien piespiež kontaktēties ar noteiktu cilvēku, vai tieši pretēji neļauj ar kādu kontaktēties savu iemeslu pēc. Ierobežojot bērnu mēs ierobežojam viņa socializāciju un attīstību, jo tikai kontaktējoties ar citiem, bērns var atklāt jaunus talantus, jaunas intereses un rast sevī jaunu motivāciju kaut ko darīt. Varbūt tieši socializācija viņu varētu vairāk motivēt attīstīt, pilnveidot sevi.
Katrā ģimenē ir savas vērtības, tādēļ katrai ģimenei ir sava audzināšana, savs veids kā pareizi ir jāaudzina bērns. Pie laba ātri var pierast un visu vajag ar mēru. Gan pieeju dažādam tehnoloģijām un transportam, lai bērns izzina tā vērtību, gan kontaktam un uzmanībai pret bērnu, gan arī tā viedokļa izteikšanu un lēmumu pieņemšanu pašam. Ir jāzina mērs, kad bērnu ir, jāapstādina, lai nebūtu histēriskas kliegšanas pie veikala plaukta ‘Es gribu’ vai arī es neko nedarīšu, jūs izdarīsiet manā vietā. Bērnu ir jāaudzina tā, lai viņš zina, ko viņš grib un lai viņam ir motivācija darīt kaut ko savas socializācijas attīstības dēļ.

Коментарий автора
Atlants