Оценка:
Опубликованно: 09.12.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 1.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 2.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 3.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 4.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 5.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 6.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 7.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 8.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 9.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 10.
  • Конспект 'Metodiskais darbs', 11.
Фрагмент работы

Metodiķe. Metodiķes darbā saskarsme ir neatņemama sastāvdaļa. Metodiķei nepieciešama psiholoģiska smalkjūtība un pedagoģiskā takta izjūta. Pedagoģiskajā darbā – objektivitāte, jāizturas vienādi objektīvi pret visiem un pret katru pedagogu. Metodiķes darbs jābalsta uz brīvprātīgu pedagogu pakļaušanos. Metodiķis darbojas sistēmā cilvēks - cilvēkā, vienlaikus priekšnieks, padotais - Īpašības, kas nepieciešamas metodiķei.
Profesionālās īpašības - kompetence, lietišķums, mērķtiecība, organizētība, prasīgums, komunikabilitāte, elastība domāšanā, rīcība, vēlēšanās strādāt ar bērniem, plānot darbu, izteikt priekšlikumus, neatlaidība;
Tikumiskās - godīgums, darba mīlestība, taisnīgums, iejūtība, labestība un cieņa pret cilvēku, vēlme pilnveidoties.
Pedagoģiskās spējas – organizatoriskās- raksturīga pedagogu un b;ernu darbības mērķtiecīga organizēšana, pašdarbības stimulēšana mērķu realizēšanā.;
didaktiskās spējas - realizējas mācību procesā, risina bērnu izglītības, audzināšanas un attīstības uzdevumus;
aperceptīvās spējas - spējas izprast bērnu un pedagogu;
komunikatīvās spējas - spēja rast vajadzīgo kontaktu ( prast uzklausīt, dot padomu, iejusties otra vietā) ar bērnu un pedagogiem.


Коментарий автора
Atlants