Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.05.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Manas radošās mācību metodes', 1.
  • Эссе 'Manas radošās mācību metodes', 2.
  • Эссе 'Manas radošās mācību metodes', 3.
Фрагмент работы

Vecumā no 15 līdz 16 gadiem pusaudzis sasniedz sevis apliecināšanas un savu spēju apzināšanās laiku. Sociālajā un savu jūtu vidē viņš apzinās savu vērtību, izkopj individualitāti un arvien vairāki pieņem pasaules normas. No 16 līdz 18 gadiem jaunietis savā garīgajā dzīvē sasniedz citas, bieži vien savādākas vērtības, izvērtē savu dzīvi un meklē problēmu risinājumus, sāk vērtēt savas zināšanas un spējas, kā arī viņam parādās atbildības izjūta par savu darbu. Laika posmā, kad pusaudzis iestājas kādā profesionālās izglītības iestādē, viņš vēl nav pilnīgi apzinājies savas spējas un prasmes kādam arodam, līdz ar to viņam vēl nav arī apziņas un gatavības pilnībā nodoties sava izvēlētā aroda apmācībām. …

Коментарий автора
Atlants